مدیریت گردش کار با نرم افزار هلپ دسک
آشنایی با مدیریت گردش کار در نرم افزار Helpdesk
يکي از کاربردي ترين ماژول هاي سامانه يوتاب جهت مکانيزه کردن فرآيند هاي سازماني شما، ماژول مديريت گردش کار مي باشد. اين ماژول ميتواند فرآيند هاي استفاده از نيروي انساني را حذف کرده و دقت و کارايي سامانه را افزايش دهد.
مدیریت گردش کار برای شرکت هایی با بار کاری بالا بسیار سخت و طاقت فرسا است به همین جهت این ماژول برای خودکار سازی این فرآیند طراحی گردیده تا بار مدیریت گردش کار را کاهش داده و نیروی انسانی را در این فرایند حذف کند. بعضی از امکانات این ماژول :
- اختصاص خودکار تیکت به کارمندان بر اساس شروط قابل تعریف از قبیل موضوع، اهمیت، وضعیت، مسئول، ارسال کننده، و غیره.
- اختصاص خودکار وزن، اولویت به تیکت
- ارسال و دریافت پیامک، ایمیل، پیغام در صورت رخداد شرایط قابل تعریف.
- اختصاص خودکار ناظر و مشارکت کننده به تیکت
- ارسال تیکت به مدیر در صورت نیاز به تایید
- توانايي تغيير اهميت درخواست/ تيکت به درجه بالاتر و يا ارجاع به افراد ديگر در صورت رخ دادن شرايط خاص ( Escalation )
- ارجاع خودکار تیکت بر اساس فرستنده خاص به دپارتمان خاص
- دريافت خودکار ايميل از ميل سرور و تبديل آن به تيکت و ارجاع خودکار به کارشناس مربوطه
- امکان استفاده از شروط منطقي AND/OR تا بي نهايت حلقه
لینک کوتاه مطلب : https://www.kayer.co.ir/post/read/76
برچسب ها : heldesk - workflow - management -